SÅDAN UDBETALER DU

Når tilmeldingsprocessen er fuldført, vil der blive sendt en e-mail til dig, tjek venligst din indbakke og spam-mappe. I e-mailen finder du et bekræftelseslink, når du klikker på linket vil du blive ført til LuckyNiki, hvor du vil være i stand til at logge ind med dit brugernavn og den adgangskode du angav på tilmeldingsblanketten.

HVOR LÆNGE TAGER DET AT MODTAGE MIN UDBETALING?

Vores Lynhurtige Udbetalinger betyder, at du vil modtage dine penge inden for 48 timer eller mindre, afhængig af, om du har indsendt al den information vi måtte få brug for i overensstemmelse med vores vilkår og betingelser. For en fuld liste over udbetalingstider se venligst Udbetalingssektionen på Kasse-siden.

Som del af vores sikkerhedsprocedure, kræver vi standard bekræftelsesdokumenter ved kundernes første udbetalingsanmodning. Hvis dine midler returneres via bankoverførsel eller din udbetaling er generelle gevinster over det beløb, du har indbetalt, beder vi dig om at levere os følgende:

  • Husholdsregning ikke ældre end 6 måneder
  • Kopi af forsiden og bagsiden af dit kreditkort (af sikkerhedsmæssige årsager, skal du sørge for, at de midterste 8 cifre på forsiden af dit kreditkort er skjult, samt CVV2 nummer på bagsiden af kortet)
  • ID Bevis (Pas/Kørekort etc.)
  • Hvis du udbetaler til en e-Wallet-konto, bedes du give os dit kontonummer/e-mail-adresse knyttet til kontoen.

JEG HAR LIGE ANMODET OM EN UDBETALING.SKAL JEG INDSENDE NOGEN DOKUMENTATION?

Hvis du har en aktiv bonus på din spillekonto, er du forpligtet til først at opfylde bonuskravene, før du kan anmode om udbetaling. For nemheds skyld kan du holde styr på dine bonuskrav fremskridt i bonussektionen hos Kassereren. Når bonuskravene er opfyldt, vil du være i stand til at fortsætte med din udbetalingsanmodning.

JEG MODTOG FEJLBESKEDEN: DU KAN IKKE LAVE EN UDBETALING MENS DU HAR AKTIVE BONUSSER, KONTAKT VENLIGST SUPPORT FOR AT AFKLARE DETTE PROBLEM. HVAD SKAL JEG GØRE?

HVORDAN VED JEG, OM DER ER NOGEN BEHANDLINGSGEBYRER HOS LUCKYNIKI?